Retourneren

Procedure & Voorwaarden

    • Om in aanmerking te komen voor een retour, dient het product ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten.
    • Enige gebreken of defecten dienen direct na ontvangst van je bestelling gemeld te worden bij onze Customer Service.
    • Meldt de retour binnen 14 werkdagen na ontvangst aan per email via info@dermalogica.nl of info@dermalogica.be onder vermelding van je naam, ordernummer en reden van retour. 
    • De Customer Service medewerker voorziet jou, indien akkoord, van een registratienummer. 
    • Print de e-mail met het registratienummer en ordernummer uit en voeg dit aan de retourzending toe. 
    • Stuur de retour + eventuele gratis ontvangen producten per post naar het opgegeven adres, het liefst in dezelfde verzenddoos. 
    • Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte verpakking en de retourkosten zijn voor je eigen rekening. 
    • Na ontvangst neemt de Customer Service je retour in behandeling (5 - 10 werkdagen).
    • Dermalogica zal na beoordeling automatisch het geld terugstorten op de bankrekening of creditcard waar de betaling mee is voldaan.

Let op!
Een ontvangen retour die niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt niet in behandeling genomen of geretourneerd.
Het retourneren van uw artikel geeft geen zekerheid op restitutie van uw aankoopbedrag. De Customer Service zal uw retour beoordelen bij ontvangst.
Een registratienummer is geldig tot 30 dagen na afgifte door onze customer service afdeling.
Een ontvangen retour zonder registratienummer of voormelding op onze customer service afdeling wordt niet in behandeling genomen of geretourneerd.